3 veckor sedan sist...

Tjena! Nu är det nästan tre veckor sedan jag skrev nått i bloggen.. Tid och ork har inte funnits :P Det är tidskrävande att vara arbetslös haha. Vet inte hur man hade tid att arbeta? Kan någon förklara det ?

Mesta tiden går jusst nu går åt till att få nya websidan på fötter. I ett hopp om att man kan få en liten extra inkomst där...
Annars så har jag sökt lite ströjobb. Några it jobb.. men inte enns fått ett tack för ansökan tillbax :P Jobbar lite timmar på ICA men är ledig nästa vecka med .. sen jobbar jag tre veckor. Så det blev lite sommarlov iaf.

Sen har vi ju haft Midsommarparty här i trädgården i fredags. Blev en kanonfest! Tänkte lägga upp en bildbank som ni kan ladda ner bilderna från senare. har över 400 bilder som bara ska sorteras och fixas till :)
Gör väl så att det blir så att man får logga in för att kunna ta dem efter som en del kanske inte vill dela med sig av kvällen ;) Så vill ni ha konto så lägg en kommentar här nedan så hojtar jag när jag donat till sidan.

Nu är det dags för frukost :)

Kommentarer
Postat av: philip

man har inte tid med något när man är ledig :P jag vill ha ett konto :)

2009-06-21 @ 12:28:37
Postat av: Grannarna J&M

Vi vill ha ett konto=)

2009-06-21 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)