sitter vakt vid fiskegumman....

Ja ni hörde rätt.. jag sitter nere vid fiskegumman och klockan här halv 2.. jag ska sitta här till klockan 5 och vakta ljud utrustningen som skall användas till handbollen eller vad det nu är som ska spelas i morgon.. jag satt ute på läktarna för en stunde sedan men det blåser som vanligt i denna skitstaden..  så nu sitter jag i bilen.

Har lånat ett mobilt bredband av Patric så man slipper sitta och ha tråkigt.. el fanns här ju så nu klara man sig :p går "rond"lite då och då för att kolla så allt är okay .. men ser hela platsen där jag sitter i bilen..

Polisen var här innan och undrade varför jag satt på läktaren och surfade :P inget internet hemms eller ? Nä ja sitter här för att det är så kul att frysa... haha

nej nu är det kissepaus .. var gör man det mitt i staun `? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)