Båtpolering och ösa jord..

Tjenare!

Idag har jag hjälpt kusinen polera av sin båt. Han hade dock gjort det största arbetet med skrovet så det var bara överdelen kvar och torja ur den invändigt. Tog bara någon timme.. Sen hämtade far min jord till gräsmattan som vi håller på att reda till framför andra huset. Så Theo passade på att åka traktor upp till sin farmor och farfar där jag sedan hämtade honom.. :) Tar lite bilder och lägger upp i morgon hur det ser ut nu när vi fyllt igen hålen med grusen och börjat kratta ut jord i ojämnheterna.
I morgon tänkte jag ta ett ryck i källaren och fixa rummet till mina datorer där nere.. Börjar bli för varmt att ha dom på övervåningen nu. Har fått stänga ner dom för de blir för varma..
Nu är det sängen som gäller! Godnatt alla

Kommentarer
Postat av: catrin

Höhö, vi höll till vid brandbilen och polisbilen!:D

2009-05-23 @ 23:38:21
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)