Godmorgon!

Nu är Theo redo för dagis. Vaknade 7 idag.. är helt perfekt att stiga upp vid den tiden på vardagarna. Man sover inte bort hela dagen. Eller vad tycker ni ? Dock så regnar det ju ute och det är väl kanske inte så skojj.. Men det behövs lite regn med, så alla pollen försvinner. Lider med er som är pollenalergiker. 

Nu ska jag försöka få Theo att slita sig från sin tågbana och köra honom till dagis. Han är på dagis Måndag,Tisdag och Fredagar.  Behöver ju träffa lite andra barn och lära sig umgås med dem med. Ja just det måste ju fylla på pannan med. nu blir det brådis.. ha en bra dag alla! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuuu, här blir det minsann inga barn gjorda! Inte på flera år haha!:)

Hörrö. du är väl en höjdare på Word??

2009-05-20 @ 09:06:18
Postat av: Catrin

Det var jag som skrev

2009-05-20 @ 09:06:39
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)