Grävmaskin och melodifestival...

Godmorgon!
 
Idag kommer Håkan med grävmaskinen och ska plana ut gräsmattan och flytta vägen som går mellan husen. Ska bli skönt att få det gjort. Är ju inget man gör för hand direkt, även om det skulle gå men det hade tagit för lång tid.
 M ska jobba idag så Theo och jag ska leka hela dagen ;) Han lär ha fullt upp med att titta på grävmaskinen ;)

Är ju En dag på Strippen idag men jag hoppade över det i år. Känns som det räcker med vartannat år.. Nej om man skulle käka lite frukost nu? Det kurrar i magen .. *brrr*
Ikväll blir det föresten melodifestivalen :P

Ha en bra dag alla. BIlder kommer när det är grävt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)