Städ dag...

Godkväll.

Japp idag har det städats lite. Sorterat lite papper och pulat lite på "kontoret" Annars har det mest slappats idag. Ganska sliten efter natten. Hämtade först svärmor vid halv 12 snåret i stan och sen lagom när man kommit hem och somnat så ringer bror och vill bli hämtad i Ronneby. (Karön) Man var sådär lagom pigg då asså. Hade inte en aning om var jag hade arslet :P Men det gick bra och jag var hemma efter tre någon gång.. Zzzz

I morgon så hoppas jag plattformen till nya websidan kommer online så jobbet med den kan börja. Ska ju regna några dagar nu verkar det som så då kan man passa på att dona med den. På Tisdag ska jag jobba hela dan så då får det gärna regna :P Nej om man skulle byta dator och jobba lite på designen till websidan. Sitter och kikar med ett halvt öga på TV4 filmen.

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)