Bloggtorka..

Tjena!

Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag men det har varit bloggtorka :P Har helt enkelt inte orkat skriva ner vad som hänt .. och så håller jag på med min andra blogg som på 2 veckor redan har mer besökare än denna någonsin haft :P
Mitt liv är nog inte intressant nog :P haha

Föresten är det någon som vet om man kan göra en backup på bloggen på något vis? Hade ju varit ganska skojj att ha den kvar på en skiva eller nått :)

Håller på och lägger klinkers i källaren. Ska straxt gå ner och polera av fogen och stoppa i lite ved i pannan så jag kan ta en dusch innan jag ska till jobbet. Peta i sig lite mat med. Ska ta lite bilder sen på rummet jag gjort så får ni se hur det blev. Ska bli dator rum :P jag har blivit förpassad till källarvåningen nu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)