Kroppsarbete och mek med projektet.

Godkväll.

Låg och somnade i soffan efter middagen. Är helt slut. Fått 14 ton grus idag som jag farfar och Micke hjälpts åt att fyll igen vägen som vi grävde upp i helgen. Kommer ha världens träningsvärk i morgon :P

Sen har jag pulat med mitt lilla projekt på www.piratpåriktigt.se En blogg som tar upp alla filmreleaser och allmänt snack om Scenen och TPB rättegången.

Nej nu ska jag se om det finns någon film att hyra. Har ni inte provat hyra på nätet så ta och testa http://www.film2home.se/sv.aspx
Funkar kanon och smidigare än att hyra i butik :)

/bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)