söker utbildningar..

Tjena alla! Var ute tidigt idag och började med att köra med trimmern runt garagetaket som ligger borta hos min moster.. Gräset hade växt upp under taket och det är ju inte så bra.. Sen har jag och min kusin sågat upp ett lass med ved till.. För i morgon kommer grävmaskinen och ska flytta vägen som går mellan husen. All ved låg i en stor hög precis där han ska gräva :P Igår satt jag och sökte utbildningar inom hemsideprogramering. Lutar åt att det blir en förjupande kurs i CSS och kanske en i databasstyrda html sidor. Dock kostar dom ju en hel del. CSS kursen går på 6000 + moms och den andra runt 10 000 + moms. Får se om jag lyckas övertala omställnigsföretaget att jag ska få gå båda :) Håller på med lite ideér på en sida nu men är för tidigt att säga om det blir nått av det. Håller på och gör loggan och forskar lite runt ämnet så att säga.. Nej nu ska jag gå ut och flytta Theos gungställning inför morgondagen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig

Tanken med denna blogg var att jag skulle kunna gå tillbaka och kolla på husrenoveringen. Men den utvecklades och nu skriver jag om allt möjligt. Lämna gärna en liten kommentar innan du pyser vidare :)